A love could never be stronger.



Du vet gumman jag gör allt för dig.
Kärlek går inte att beskriva,
Man kan säga att man älskar någon och ha det bra i några månader,
Men min kärlek till dig är obeskrivlig.
Min kärlek till dig är äkta.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta,
Du har funnits här för mig i snart 2 år,
Och jag kommer aldrig glömma alla stunderna med dig hjärtat.
Du är det bästa som hänt mig, något jag aldrig släpper.
Vi har gått igenom allt med varandra,
Glada tider och skratt, hemska, svåra stunder med tårar.
Vi har sett folk lämna, vi har sett folk komma.
När vi är tillsammans är det som om tiden stannat,
Vi har alltid så roligt tillsammans, du piggar upp mig när jag mår dåligt,
Du väcker livslusten i mig när jag inte vill något annat än att hoppa.

Jag kan inte beskriva det vi har.
Men jag försöker göra det kort och jag hoppas att du redan vet allt detta,
Jag älskar dig syster ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

älskar dig så sjukt mycket älsklig!! vet inte vad jag ska skriva, du är så fin <3<3 älskar dig över hela mitt hjärta syster! <3333

2011-12-09 @ 15:44:43
URL: http://horzepowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu