Dagens planer - STALLET

Vaknade för typ 2 timmar sedan, tog lite frukost och satt framför tvn och åt :)
Nu så fixar jag mig, byter om till stallkläder för första gången på vääldigt länge!
För snart så drar jag mig nämligen mot stallet igen, det var länge sen nu.. Men jag ska inte rida idag,
utan kolla när Matilda rider och hålla henne sällskap :) Mysigt att va i stallet igen, jag saknar alla hästarna..

För att göra det tydligare för er läsare, så hade jag 5 egna hästar förut men sålde dom pga ryggproblem,
Nu går jag hos sjukgymnast men vill börja rida så småningom igen! :)

Jaja.. slut på babbel. Igår blev dessutom mitt nya rum klart :D
Har flyttat in sängen, tvn, en hylla, lampa , ljus och skrivbord! Idag ska stolen in och garderoben, sen är det klart för stunden :D Härligt !!! Kommer bilder ikväll :)

Byebye så länge guys !
/Miickan'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu