Dålig igår och bio idag

Igår mådde jag sjukt dåligt efter julen.. Åt ingen mat knappt sen massa godis.. så jag låg i sängen hela söndagen..
Mådde så sjukt illa låg och typ krampade och grät.. kräktes flera gånger känns som jag gått ner 5 kg :P

Idag så mådde jag mkt bättre iaf :) Vaknade vid 10, vid 12 åkte jag in till stan. Jag och Marcus gick runt lite, han handlade lite :P Fick med mig hem en blå tröja, en vit blus och ett par gråa byxor hem idag i allafall. Dock måste jag byta storlek på byxorna imorgon igen. -.-

Sen åkte jag hem, åt middag och gjorde i ordning mig sen tog jag tåget till stan. Mötte Matilda där och vi gick på bio. Det var mysigt :) Åkte hem med henne och väntade på min buss som gick kvart över tolv.. sen åkte jag hem :) 

Nu blir det tv eller film sen sova! Ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu