Dan före dopparedan

Imorgon är det julafton , känns verkligen inte som jul för mig..
Men när jag vaknar är familjen igång i julfixet i allafall, igår bakade pappa 60 st lussebullar, pepparkakor bakade vi här om dagen, nu håller pappa på med julskinkan, mamma julstädar och sen blir det in med julgranen..! Till detta är det julmusik i bakgrunden.. haha jag tycker inte om julmusik.. men jag klarar mig väl antagligen eftersom att det är jul imorogn.

Ska fixa mig snart och sen ta halv 2 tåget till Storvreta. Ut och gå i en timme med Elin.
Mysigt och lite lugnare träning blir det idag. Men någonting gör vi i allafall.
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se vad dagen bjuder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu