Gårdagen

Igår så vaknade jag tillsammans med Matilda haha, åt frukost och hon åkte hem.
Sen åkte jag till stan, gick in på Vila med Elin och sen drog vi till Allians och kollade Mattes match.
Var 0-0 hela matchen så blev straffar sen, då förlorade med 2-3 mot Huddinge. Så blev ingen finalplats.. :/
Jaja, efter det så åkte vi hem till Elin. Käkade middag och mys ett tag sen fixade vi oss, drog in till stan.
Elin drog till krogen och jag plockade upp Matilda och drog till John ett tag :) Satt där någon timme och pratade, det var roligt att träffa honom igen! Va ett bra tag sen nu. Sen så missade jag min buss hem... gula bussarna slutar ju gå tidigare än dom gröna.. -.- Så fick vända vid stan och åka till Matilda istället haha. Sov där. Vaknade vid halv 1, nu ska jag fixa mig sen snart dra till stan och träffa Elin. Får se vad det blir att göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu