Hemma, ljuva julstämning.

Hemma igen nu, var upp till Storvreta, jag och Elin gick ut och gick i en timme först, sen gick vi ner och solade 24 min var. Nu är man lite brunare i allafall.. blir nog att sola imorgon också. Kan ju inte gå runt helt blek om vintern...
Sen så träffade vi Matte och Axel en sväng. Jag och Matte käkade på Kreta, jag tog kycklingsallad den va faktiskt god :) Sen efter det åkte jag hem igen :)

Mammas jul = Takida på högsta ljudnivån haha. Men lite mysigt är det ändå :)

HA EN GOD JUL ALLIHOPA,
vet inte om det blir uppdatering imorgon nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu