Hemma nu

Åkte in och tränade med Elin och Lina. Först körde vi 30 min på bandet, sen 15 min styrka, 100 situps och sen stretching :) Sen duschade vi och fixade oss, köpte med mat från Cupido, åt på bussen till Vattholma och kollade på Mattias match. Storvreta IBK - Gnesta. Blev 5-5. 
Sen så bjöd mamma o pappa med oss på bio, vi såg Contagion, den va bra :)
Sen kollade vi sista halvleken på Gnesta - Finland i fyris :) Blev 4-4, jag, Elin, Erika och Moa var hejjarklack för Gnesta, Jocke hennes kusin haha :D

Åkte hem med 22 bussen, Matilda följer med hem till mig och sover över :)
Imorgon om man orkar ska man se Mattias match i Vattholma men den börjar 8.50 så får se haha.
Storvreta IBK - Finland :)
KÖR PÅ .

Snart nyår också, yeey :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu