Hemma sent..

Sorry har inte kunnat uppdatera, vaknade och fixade mig snabbt och åt lite frukost sen drog jag till Mattias.
Satt och lyssnade efter olika beats, valde ut ett till min kommande låt och började tänka på texten.
Skrev om en text som jag redan skrivit innan också, härligt :)

Efter det så lagade vi mat, pyttipanna haha. Sen lite mer framför datan innan vi drog till mig.
Målade klart alla väggarna, härligt !! :D
Efter det drog vi med tåget till Storvreta, han till sin innebandyträning och jag träffade Elin och Axel.
Vi va ute ett tag, chillade, pratade, gick runt. Sen kom Jonte och hämtade upp mig o Elin, åkte runt med bilen ett tag och sen efter det så tankade vi innan han skjutsade hem mig :)

Kom alltså nyss hem, gjorde lite varma mackor och satt mig framför datan.
Ska snart stänga ner, kanske ta en dusch? Sen lyssna på musik, fortsätta skriva på låten och sen sova :D
Upp kl 5 imorgon bitti. Härligt.. not. Skola imorgon 8.20-15.15 sen får man se vad som händer. FREDAG.
Kanske blir att träffa Matilda en sväng, va ett tag sen nu ♥

Jaja, vi höres imorgon guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu