Kvällsmys + Tagga till!

Igår så åkte jag och mamma till Ikea, yeey. Brände strax över 4'000 kr på möbler, ljus, kuddar, lite krimskrans men även en garderob, skrivbord, lampa och lite nödvändiga saker till nya rummet :D
Härligt.

När jag kom hem så färgade vi om mitt hår så att det blev till den färgen det skulle bli från början.
Blev jättefint resultat, är så nöjd så! :)
På kvällen så kom älskade syster Matilda förbi, vi käkade middag (fläskfilé, bakad potatis och beasås!), jättegott..
Sen blev det film kväll resten av kvällen. Kollade först såklart på IDOLFINALEN, superbra insats från båda två, men Amanda vann, det var härligt :) Så duktig, men även Robin var duktig.. synd att inte båda kunde vinna ;)
Sen kollade vi på "I taket lyser stjärnorna", gråter fortfarnde inte den filmen, så himla fin men sorglig :/
Efter det blev det "Spirit", en klassisk barnfavorit.. om en teknad häst haha, har vart favoriten sedan jag var ett litet barn (a), grät som ett barn till den också! Sist så blev det "Remember Me", men somnade efter halva filmen haha så vi sov på soffan under natten ;)

Vaknade imorse vid tio och kollade på "i taket lyser stjärnorna" en gång till och åt frukost, sen så åkte hon hem igen.
Nu fixar jag iordning mig, tänker så det bara knakar vad jag ska ha på mig ikväll.. hm...
Ska till storvreta lite senare till syster, jag och Elin ska nämligen på Kapten röd ikväll, konsert i Uppsala :D
TAAGGA TILL ! SÅ HIMLA TUNGT.

VI HÖRES KANSKE SENARE, kanske när jag kommer hem annars hörs vi imorgon igen :D

Puss,
Miickan'

Jag och Elin syster ute på julshopping förra veckan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu