LILL-LÖRDAG!

Idag har halva veckan gått, soft'.
Lill-lördag. Sitter hemma framför datorn och degar medans de andra ränner ute i City.
Rusade upp i all panik imorse, sprang till både tåget och bussen, självklart får jag då mail från min lärare och jag blir påmind om att det är skridskor idag, något jag inte ska vara med på (a). Träffade Jossan & Amanda ett tag inne i city och efter det åkte jag till Bolandgymnasiet, tog en cigg med bror&Axel.
Sen till Lundellska och träffa syster, drog med henne till Storvreta vårdcentralen, sen taggade tillbaka till city, köpte busskort och sedan letade upp bror, åkte hem till mig o han började måla i mitt nya rum!
Chill'. Efter det spelade vi lite CoD Black Ops hahah, då datorn inte riktigt ville starta.. fuck'd.

Jaja.. Snart blir det väl sova, skriva lite mer på en låttext som ska fixas i veckan, sen lyssna lite på musiiiic,
Imorgon är man ledig. Skönt. Ska sova ut först, sen ta en härlig varm dusch, käka lyxig frukost sen spendera dagen till att baka, planera middagar, ev handla och sedan TRÄNA! Sen träffa bror och fortsätta måla i rummet! ♥

Peace out
/ Miickan'

Mitt hår blev missfärgat. Kaos. Nothing more to say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu