Monday

Låg i sängen och kollade på tv hela morgonen.. helt seg i kroppen vaknade med värsta illamåendet så mamma fick komma in med ipren :/
Gick upp vid halv 10 typ, fixade i ordning mig och tog halv 11 bussen in till stan.
Sjukgymnastik, ökade på övningarna och fick lite papper och uppgifter :) Nu ska vi inte ses förens slutet av januari igen så det blir att jobba på bra själv nu! Snart jul, nyår och grejer.. herregud vad stressigt!

Jaja, efter sjukgymnastiken drog man vidare förbi Darkwell och köpte kulor till Elin (tungpiercing), sen till Lundellska. Jobbade klart 2 svenska uppgifter medans Elin hade sista lektionen, ja sen blev det förbi stan innan man drog hem till henne, sen åkte jag bussen med Mattias tillbaka in till stan, fixade en sak på stan och sen åkte man tillbaka till Elin igen haha. Träffade en polare, var där ett tag och sen tog vi bussen till stan. Fixade en sak och käkade middag på donken! ;) Sen blev det bussen hem igen med Mattias och sen blev jag hämtad av mamma i storvreta :)

Nu ska jag ta det lugnt, kolla lite på tv och tagga ner lite.
Sen blir det väl att förbereda lite tidsinställda inlägg, känner att bloggen börjar bli lite tom :P
Och sen blir det att sova.
Imorgon är man ledig så blir att sova ut tills man vaknar, UTAN ALARM :D
Och efter det blir det en varm skön dusch och ordentlig frukost med frallor och grejer!
Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu