Onsdag och torsdag

Igår så var jag först i skolan, lämnade in projekt som var klara och grejer, skönt :D
Efter skolan så drog jag och Elin och tränade! Sprang 40 min intervall på bandet, körde överkroppen ett tag, 50 situps och sen mina sjukövningar + stretching :) Det var sjukt skönt och välbehövt.. men har kramp i benen efteråt haha. Har ju lite av min inflammation kvar också, sen tror jag att jag sprang lite knas för har ont i ena foten som om jag stukat den :S 

På kvällen sen så åkte jag hem först, fixade hemma sen till Storvreta och träffade Elin en stund.
In till stan en sväng och hälsade på Mattias och Markus, sen tog jag bussen till Matilda där jag sov kvar :)

Imorse så gick jag upp samtidigt som Matilda, tog bussen halv 8 till stan och sen bytte jag buss och åkte hem, gick o la mig på sängen och kollade tv haha men nej, somnade och sov till kl 13.. sen låg jag i sängen till 15 ;)
Gick upp, fick skjuts till Storvreta där jag fixade mig sen tog bussen med Elin :) Träffade Darko och hans kompis inne i stan, chillade ett tag där och sen drog vi tillbaks till stv. Köpte med oss pizza, chips och godis till Jonte haha så vi chillade hos han och kollade på film samtidigt som vi vräkte i oss:)

Tack för kvällen sötnosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu