Saturday

Åkte in till stan med Isabell och åt middag på Kebab House , sen gick vi till Pannkakskyrkan haha och pratade med dom ett tag :D Sen gick vi förbi White och hälsade på Elin, Erika, Sanna och Johannes :D
Erika fyller 20 idag, GRATTIS TILL HENNE! :D
Härligt, fick oss en cigg och en pratstund. Sen så drog vi hem med bussen elva, jag åkte hem till mig och fixade mig, lyssnar på musik och nu ska jag ta bussen tjugo i två in till stan igen, möta upp Elin, Erika, Benne, Agit och Hussein som ska med hem till mig :) 

Aja ska tagga nu , vi höööres!



Kommentarer
Postat av: Alice

I know, så grymma! :') <3

2011-12-18 @ 10:07:39
URL: http://connoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu