Slutet på min jul :)

Nu börjar julen gå till sitt slut.. Ska lägga mig snart och kika på film ikväll igen :) Så mysigt så.
Familjen + mormor & morfar sitter och spelar poker, inne på 7 omgången nu tror jag hahah!
Själv har jag varit iväg en sväng till Storvreta och träffat Elin snabbt och sen kom jag tillbaka för två timmar sen.
Gjorde varma mackor med ost & skinka till alla också, jätte gott :D

Idag har vi först ätit middag, sen kollade vi på Kalle Anka medans vi öppnade julklapparna :D
Jag är nöjd med det jag fick,
- Presentkort Gina 400 kr
- Presentkort VeroModa 700 kr
- Presentkort på bio 200 kr
- Parfym & Shower gel
- Ett par highwaist byxor
- En blå/grå blus
- Två stycken böcker
- Pengar:)

Aah nu ska jag snart gå och lägga mig som sagt, imorgon ska jag vara med Isabelle, och några fler får se hur det blir :) Sen längtar jag tills måndagen kommer.. MELLANDAGSREA is the shit! Hahah! Då jävlar ska jag och Elin ut och shoppa gärnet! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu