Söndag & måndag

På söndagen sov jag och Elin till halv 3 på dagen, gick upp och åt billys + varma mackor till frukost (y)
Sen till Storvreta med Elin. Hände massa saker under den där kvällen alltså.. Men inget som tas upp här på bloggen :/ Men när jag väl kom hem så låg jag tom i sängen nästan hela natten innan jag somnade.. Så fick ganska lite sömn.. hade svårt att gå upp idag måndag. Åkte till skolan med halv 10 bussen i allafall. Var i skolan runt 10.45 ungefär.
Åt lunch när jag kom dit, kebab och ris (y) 

Sen så satt jag i matte-zonen resten av dagen och jobbade min spec-matte.. fan vad jag hatar matte och verkligen suger på det, förstår mig inte ens på spec-matten.. Hmm..
Aja fick klart steget och började på stegtestet också. Fast hann bara till 2:a frågan.. Aja får lämna in efter jullovet.

Slutade 14.15, drog till stan och Cubus först, provade 2 par byxor. Här om dagen köpte jag ett par vita mjukisbyxor, lite "impulsinköp" men det behövs alltid :P Sen idag köpte jag ett par svarta jeans med dragkedja på ena sidan med hög midja. Nöjd över mitt köp iaf :) Sen träffa jag Elin och Erika och hennes kompis. Jag och Elin sprang runt halva stan om inte ännu mer och hon  köpte julklappar för.. ja upp mot två tusen lappen. Blev många kassar och bära hem sen bara.. Köpte med oss cheeseburgare och glass när vi gick mot bussen. Axel och Mattias följde med oss hem till mig idag en stund. Gjorde inte så mycket hemma hos mig bara tog det lugnt, lyssna på musik och pratade.
Skönt att kunna vara vänner igen.. 

Imorgon ska jag på möte vid 10:30, (SOVMORGON :D) Sen vid lunchtid så drar jag och Elin till STOCKHOLM.
Vi hörs imorgon eller någon annan dag! 

Hare bra, & God Jul!

/ Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu