Tisdag & onsdag

Superbra uppdatering osv.. Nej men i tisdags så var jag och Elin i Stockholm över dagen. Sprang runt halva stan som galningar för att hitta speciella affärer osv.. Ja det var utmattande.. Men det var helt underbara affärer, kommer absolut åka dit och handla! Vi gick in i tex Footlocker, Vila, Kicks (parfym), Hollister, Punkt Shop, Åhléns, Jack and Jones och massa fler! De var lite ironiskt dock att de hade tre stycken H&M mitt emot varandra...
Elin köpte några julklappar och lite sådant, jag är dock näst intill pank..
Sen köpte vi med oss mat och åt på tåget hem. När vi var hemma i Uppsala igen så följde Elin, Mattias och Axel med hem till mig. Vi var här och tog det lugnt ett tag sen åkte dem hem. 

Igår, onsdag så åkte jag in till stan till 11, träffade Matilda ett tag. Fick julklapp av henne, en ny svart halsdduk, tack :D Och sen så kom Elin in, vi gick runt i lite affärer sen käkade vi lunch på Max med Rebecka och Marcus :)
Efter det åkte vi till friskis och tränade 2 timmar. Duschade och fixade oss, sen fick vi skjuts till Matte. Vi gjorde inte så mycket där, elin och matte spelade in lite och så tog vi lite kort haha. Sen åkte jag och Elin vidare till Erika! Käkade tacos och lite skitsnack, riktigt mysigt :) Vid 21.20 åkte vi in till Uppsala igen. Elin och Erika gick ut på krogen, men jag åkte hem och vilade mig framför tvn :) 

Vaknade vid 12, har blivit förkyld också så blir vila hemma idag med julpynt och grejer :) 
Mysigt.

Sen ska jag försöka att uppdatera bloggen mer nu under lovet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu