Tisdag

Låg i sängen till 13... drog mig segt upp och åkte med mamma till gränby, kollade efter skor och hon köpte skor, hittade inget jag ville ha där! Sen tog vi en fika innan vi letad vidare.
Hittade inga skor till mig så åkte och hämtade bankkortet + 3 busskort som någon hittade på stan som jag hade tappat igår.. herregud vilka snälla människor som ringer och säger till :P

Sen till storvreta, var med matte och axel ett tag sen åkte jag och elin in till stan, där hittade jag skor som jag köpte, vi käkade middag och sen träffa vi jonte, va med han en stund köpte fetaste godispåsen, bjöd han på mat sen fick jag skjuts hem efter vi chillat ett tag :)
Skön kväll.

Imorgon är det skola.. :(
Ska verkligen försöka komma upp och försöka ha med mig allting och försöka jobba som en galning i skolan..
Efter skolan blir det TRÄNA på gymmet.. gud vad det behövs efter idag..
Jag ska ta min bantning på allvar nu. Sluta äta allt onyttigt, bara äta bestämda mål: frukost, lunch och middag. Sen isåfall någon frukt till mellanmål men inget mer. Och nu när benhinneinflammationen typ gått över så ska jag träna 4 dagar i veckan igen som jag gjorde för ett tag sen!

Haha så ni får följa min resa på väg mot mitt viktmål:)


Jag och Domingo i somras, saknar min kropp <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu