WAKE UP AND SMELL THE COFFEE

Japp, då har man kommit upp ur sängen.
Vaknade av alarmet vid 05.00 imorse,
Sprängande huvudvärk och seg i hela kroppen..
Så blev ingen skola. Fortsätte sova till typ 09.30,
Sen så låg jag vaken i sängen i 2,5 h då jag inte orkade gå upp..(a).
Sen kom jag upp för typ 30 min sen, tog en ipren och ett glas vatten.
Nu ska jag göra mig i ordning, käka lite frukost,
Sen vet jag inte riktigt.. kommer behöva plugga idag..
Fuck !
Jaja.. ikväll kanske Matilda kommer till mig :D
Saknar dig syster var ett tag sen nu!!
Kanske träffar man Axel också , japp vi får se helt enkelt :)

Vad ska ni göra idag??
FREDAG :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu